WARTOŚĆ DLA KLIENTA

W Holcim cenimy sobie budowanie trwałych relacji z naszymi Klientami, dążąc do solidnej i długotrwałej współpracy. Staramy się aktywnie reagować na ich potrzeby i oczekiwania, co jest kluczowe dla naszego rozwoju oraz tworzenia relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i skutecznej komunikacji.


Jest dla nas ważne, żeby nasi Klienci mieli łatwy dostęp do wszystkich naszych kluczowych projektów, więc chętnie się z nimi dzielimy. Dążymy do przejrzystej i płynnej współpracy. Jeśli podzielasz nasze wartości i jesteś zainteresowany szczegółami naszej działalności, zachęcamy do zapoznania się z naszymi projektami. Tutaj znajdziesz wszystkie niezbędne informacje i materiały.

Image
image-1.png
Image
dashicons_editor-quote.png

W Holcim zajmujemy się marketingiem cyfrowym, który jest zróżnicowany i skupia się na dotarciu do klientów z właściwie spersonalizowanymi komunikatami.  Wykorzystując nowoczesne narzędzia cyfrowe, analizujemy obszerne dane, co pozwala nam szybko i celnie dotrzeć do dużej liczby odbiorców. Dzięki temu nasz biznes rośnie i możemy efektywnie komunikować się z naszymi klientami.
 

Ewa Rafalska

Kierownik ds. digital marketingu

ponad 0,5 TYS

klientów obsługiwanych

w Customer Portal

50%

wolumenu realizowanego
przez BetON

100%

marketing automation 
CRM

3000

 dokumentów w procesie 
elektronicznej wymiany
danych z klientami (EDI)

Nasze projekty

Image
portal


Holcim Portal24

Portal Klienta do składania zamówień online


BetON

Aplikacja do składania zamówień online


CRM

Platforma do zarządzania relacjami z klientami

Image
akademia.png


Zielona Akademia

Innowacyjna, digitalowa platforma szkoleniowo — rozwojowa