WARTOŚĆ DLA KLIENTA
W Holcim cenimy sobie budowanie trwałych relacji z naszymi Klientami, dążąc do solidnej i długotrwałej współpracy. Staramy się aktywnie reagować na ich potrzeby i oczekiwania, co jest kluczowe dla naszego rozwoju oraz tworzenia relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i skutecznej komunikacji.
Jest dla nas ważne, żeby nasi Klienci mieli łatwy dostęp do wszystkich naszych kluczowych projektów, więc chętnie się z nimi dzielimy. Dążymy do przejrzystej i płynnej współpracy. Jeśli podzielasz nasze wartości i jesteś zainteresowany szczegółami naszej działalności, zachęcamy do zapoznania się z naszymi projektami. Tutaj znajdziesz wszystkie niezbędne informacje i materiały.
W Holcim zajmujemy się marketingiem cyfrowym, który jest zróżnicowany i skupia się na dotarciu do klientów z właściwie spersonalizowanymi komunikatami. Wykorzystując nowoczesne narzędzia cyfrowe, analizujemy obszerne dane, co pozwala nam szybko i celnie dotrzeć do dużej liczby odbiorców. Dzięki temu nasz biznes rośnie i możemy efektywnie komunikować się z naszymi klientami.
Ewa Rafalska
Kierownik ds. digital marketingu
ponad 0,5 TYS
klientów obsługiwanych
w Customer Portal
50%
wolumenu realizowanego
przez BetON
100%
marketing automation
CRM
3000
dokumentów w procesie
elektronicznej wymiany
danych z klientami (EDI)
Nasze projekty
Portal Klienta do składania zamówień online
Aplikacja do składania zamówień online
Platforma do zarządzania relacjami z klientami
Zielona Akademia
Innowacyjna, digitalowa platforma szkoleniowo — rozwojowa