Innowacyjny i zaawansowany technologicznie CRM - budowanie wartości dla klienta, jako wsparcie marketingu i sprzedaży
CRM to kluczowe narzędzie wspierające nasze strategiczne i operacyjne działania w zakresie zarządzania relacjami z klientami. Umożliwia gromadzenie i analizowanie szerokiego zakresu danych o klientach – od informacji kontaktowych, poprzez historię zamówień, interakcje z firmą, aż po preferencje zakupowe i zachowania online. Dzięki temu CRM staje się głównym źródłem informacji dla całej organizacji, co pozwala wszystkim uczestnikom procesu biznesowego pracować szybciej i efektywniej.
W Holcim wykorzystujemy CRM nie tylko do zarządzania danymi klientów, ale również w naszych działaniach marketingowych. Dzięki łatwej i intuicyjnej obsłudze oraz bogatemu zestawowi funkcjonalności CRM umożliwia nam precyzyjne i skuteczne dotarcie do dużego grona odbiorców, co przekłada się na wzrost sprzedaży.